- ERTI SEBUAH PERCINTAAN AKU DAN SI DIA -

3 Percintaan yang akan membuatkan saye merindui awak ?

1 ) Perpisahan

2 ) Kehilangan

3 ) Berjauhan 

Kdang kdang akal ny trtye tye ?
knape engat awak ?
knape kcau awak ?
knape msg awak ?
sibuk jea kan nak kacau orang yang dah ad gurls ..
kmudian , wujud dgup gntr hati ini mnjwab ,
sebab saye rindu gelak ketawa awak yang dulu ,
rindu msg sayang sayang awak dekat saye 
sebab saye sayang awak dan cinta dekat awak .
Saye tak kan lupekan janji manis yang awak pernah katekan dekat saye 
saye ckp dekad awak mngkin kita tak akn kekal selamanye ,
awak ckp jgn ckp cm tuh .. kte akan kekal slamenye .
tgok apa yang awak dah buat dekat saye .
sampai saya jadi benci dekat awak n awak mintak clash ,
awak pulak UNFRIEND saye dekat fb ,
saye pun dah BLOCK awak n DELETE 6be awak dekat henset saye ..
mane janji awak yang dulu ? Saya kecewa sangat-sangat dengan awak . kenapa awak buat saya macam ni ?
Tapi saya tetap tabah dan sabar , saya dah tak mampu nak lap air mata saya awak , mata saya bengkak , merah-merah , bile orang tanye kenapa dengan saya , saya hanya cakap kene habuk , saya tak sanggup nak luahkan dekat sape sape , biarlah saya simpan je sorang-sorang , Thanks awak sebab dah pernah bahagiakan saya :* ILYSM

No comments:

Post a Comment