^ Teman tapi Mesra ^


AWAK ! yer, awak yang kat sana tu *mohon terasa* saya sayang awak tau. saya tahu awak pun tahu perasaan saya kat awak *tolong jangan nak pretending* awak nak tau something tak ? selama kita jadi kawan balik nie saya masih berharap kita dapat jadi macam dulu tau. lain, lain sangat dulu dengan sekarang. tapi perasan tak kadang-kadang kita nie macam COUPLE ? awak risaukan saya, saya risaukan awak. risau awak fall dekat orang lain.

maybe saya jer yang terover perasan. tapi. .tapi. .saya tak boleh tipu hati saya. saya sayang awak gila babeng k ! awak kawan saya, tapi dalam hati saya rasa awak sebenarnya cinta hati saya *mohon awak pun rasa macam tu* even kita dah jadi kawan, awak tetap tak pernah abaikan saya. awak text saya sampai saya tidur. tapi saya tak boleh awak. . saya tak boleh hidup macam nie. saya pretending dengan awak yang saya okay sebab saya tak nak awak kesiankan saya.

tapi awak tak tahu yang saya betul-betul down. down dengan apa yang dah jadi. awak, saya. .kita baru nak mulakan semua nie. tapi dugaan datang. kita berpisah sebab nak jaga hati orang lain. saya terpaksa pretending saya okay bila awak lepaskan saya. perkara yang saya takut jadi jugak. saya hilang awak, orang yang saya sayang. mujur awak still dengan saya. awak jadi kawan saya, tempat saya mengadu semua. awak dengar semuanya even saya tahu awak tak berminat nak dengar pun kan ? heee :D

saya taip entry nie pun sebab nak awak tau yang saya betul-betul sayangkan awak. sayang saya tak pernah berubah since awak sempurnakan hidup saya. awak jadi cinta plantonik saya, jadi senget saya dan jadi orang yang bermakna dalam hati saya. mohon awak tau yang awak penting bagi saya *take note*

No comments:

Post a Comment